Záruční a On-Site servis

Can-j-servis
HELP LINE
272 951 583
po-pá 8-16 hod
Canon

Autorizované servisní středisko zn. Canon

Provádíme záruční opravy zařízení­ Canon zakoupených u libovolného prodejce v EU kromě foto-video.

 

Objednávka záruční opravy:

Požadavek na záruční opravu Canon

 

  • KalkulačkyCanon MF744Cdw
  • Inkoustové tiskárny
  • Laserové tiskárny
  • Inkoustové multifunkce
  • Laserové multifunkce
  • Skenery stolní­
  • Skenery vysokorychlostní­
  • Laserové faxy
  • Velkoformátové tiskárny
  • Přenosné kopírky

 

Záruční i pozáruční opravy se provádí v servisním středisku v Praze a v Brně, nebo přímo u zákazníka.
Na dílenskou opravu můžete zařízení dodat osobně, nebo zdarma přepravní službou PPL po vyplnění formuláře (zde).

 

Doklady potřebné pro vyřízení záruční opravy:
(jedna z následujících kombinací)


(v případě požadavku na bezplatný svoz, nutno zaslat doklady předem emailem)

    koncový uživatel:

  • kopie nákupního dokladu = faktury s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie nákupního dokladu = faktury s razítkem prodejce + dodací list s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie nákupního dokladu = faktury s razítkem prodejce + řádně vyplněný záruční list EWS s uvedeným názvem zařízení, výrobním číslem, datem prodeje a razítkem prodejce

    prodejce / vyřizující reklamaci pro svého zákazníka:

  • kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka + dodací list s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka + řádně vyplněný záruční list EWS s uvedeným názvem zařízení, výrobním číslem, datem prodeje a razítkem prodejce

    prodejce / zboží na skladě:

  • kopie nákupního dokladu = faktury s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie nákupního dokladu = faktury s razítkem prodejce + dodací list s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce

 

Zařízení MAXIFY lze reklamovat pouze s originální krabicí, nebo přes HelpDesk Canon tel. 296 335 619..

Zařízení PIXMA G lze reklamovat pouze osobně! Zainstalovaná zařízení se nesmí přepravovat v jiné než vodorovné poloze!
Z tohoto důvodu neprovádíme svoz těchto zařízení přepravní službou!

On-Site servis seznam zařízení­ - záruční opravy pro vybraná zařízení pří­mo u zákazní­ka.

 

. . kdo umí­, je Canon