Záruční a On-Site servis

Can-j-servis
HELP LINE
272 951 583
po-pá 8-16 hod
Canon

Autorizované servisní středisko zn. Canon

Provádíme záruční opravy zařízení­ Canon zakoupených u libovolného prodejce v EU kromě foto-video.

 

Objednávka záruční opravy:

Požadavek na záruční opravu Canon

 

  • KalkulačkyCanon MF744Cdw
  • Inkoustové tiskárny
  • Laserové tiskárny
  • Inkoustové multifunkce
  • Laserové multifunkce
  • Skenery stolní­
  • Skenery vysokorychlostní­
  • Laserové faxy
  • Velkoformátové tiskárny / plotry
  • Vybraná zařízení imageRUNNER bk / color

 

Záruční opravy se provádí v servisním středisku v Praze a v Brně, nebo přímo u zákazníka.
Na záruční opravu můžete zařízení dodat osobně, nebo zdarma přepravní službou PPL (max hmotnost zásilky je 30 kg)* po vyplnění formuláře (zde).

*V případě přesažení uvedeného limitu hmotnosti zásilky 30 kg bude svoz zpoplatněn částkou 600,- Kč bez 21% DPH.

V případě požadavku zajištění dopravy přepravní službou zasílejte zařízení v originálním obalu, včetně nainstalovaného spotřebního materiálu s provozní zásobou. V případě, že originální obal již nemáte, je nutné zařízení pečlivě zabalit tak, aby se během přepravy nepoškodilo. Doporučujeme opatřit zásilku nápisem „NEKLOPIT, KŘEHKÉ“. (Obal zásilky i její obsah jsou při přepravě vystaveny celé řadě rizik, např. nárazům, vibracím, tlakům při stohování, bodovému zatížení, manipulaci po válečkové dráze atd.) Instrukce pro zabalení zásilky ZDE

U tiskáren a multifunkčních zařízení zajistěte cartridge do transportní polohy dle pokynů v uživatelské příručce k danému zařízení. K zařízení prosím nepřikládejte žádné příslušenství, a to ani baterie, paměťové karty, kabely či manuály, pokud nemáte podezření, že mohou souviset s danou závadou. Pokud se závada týká kvality výtisků či fotografií, přiložte ukázkové tisky nebo fotografie.

Náklady spojené s opravou při případném poškození při přepravě z důvodu nedostatečného či nevhodného zabalení hradí zákazník!


 

Doklady potřebné pro vyřízení záruční opravy:
(jedna z následujících kombinací)


(v případě požadavku na bezplatný svoz, nutno zaslat doklady předem emailem)

    koncový uživatel:

  • kopie nákupního dokladu = faktury s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie nákupního dokladu = faktury s razítkem prodejce + dodací list s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie nákupního dokladu = faktury s razítkem prodejce + řádně vyplněný záruční list EWS s uvedeným názvem zařízení, výrobním číslem, datem prodeje a razítkem prodejce

    prodejce / vyřizující reklamaci pro svého zákazníka:

  • kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka + dodací list s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie prodejního dokladu na koncového zákazníka + řádně vyplněný záruční list EWS s uvedeným názvem zařízení, výrobním číslem, datem prodeje a razítkem prodejce

    prodejce / zboží na skladě:

  • kopie nákupního dokladu = faktury s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce
  • kopie nákupního dokladu = faktury s razítkem prodejce + dodací list s uvedeným výrobním číslem a razítkem prodejce

 


Zařízení MAXIFY doporučujeme reklamovat přímo na HelpDesku Canon tel. 296 335 619..

Zařízení PIXMA G lze reklamovat pouze osobně! Zainstalovaná zařízení se nesmí přepravovat v jiné než vodorovné poloze!
Z tohoto důvodu neprovádíme svoz ani odeslání těchto zařízení přepravní službou!

 

. . kdo umí­, je Canon